Terdapat ralat dalam alat ini

Sabtu, 19 Disember 2009

Contohilah sikap sekumpulan penguin

Tadi aku termenonton rancangan langkah mawi di Australia. Masa tengok tu, ada diceritakan mengenai penguin yang akan berjalan apabila kumpulan mereka telah cukup. Contohnya, kalau group di'ekor' ada dalam 20 ekor,mereka akan tunggu hingga cukup ahli kumpulan baru mereka bergerak. Bagus kan..Penguin pun ada semangat setiakawan yang baik. Bertuah lah kalau dapat kengkawan manusia yang macam sikap penguin tadi kan...tak lah kita ditinggalkan terkedek-kedek dibelakang..kan....

Tiada ulasan: