Terdapat ralat dalam alat ini

Khamis, 24 Jun 2010

Persoalan Di Fikiran

Sangat memikirkan tentang 'sesuatu' saat ini...macam ada 'satu rahsia' yang tersembunyi...keinginan yang amat sangat untuk mengetahui. Namun tidak mahu ia kelihatan ketara hingga menimbulkan curiga dan syak wasangka. Nak memulakan pertanyaan pun lidah kelu seribu bahasa kerna bimbang ditafsir cemburu buta....tapi hakikatnya..hati meronta2 ingin tahu...bolehkan aku melontarkan soalan melalui angin lalu...jawapan dirungkai sepintas lalu...entahlah..bercelaru...

Isnin, 7 Jun 2010

24.9.2010


Aduh....tak lama lagi tarikhnye ni...persiapan macam siap tak siap aje lagi ni.Aduhai...selagi tak jejak ke tarikh tu..selagi tu hati tak tenang ni..moga semuanya berjalan lancar.Moga selamat dan dilindungi Allah hendaknya.Amin.

Sabtu, 5 Jun 2010

Walang Hati

Moga suasana itu cepat sejuknya.Moga suasana itu cepat damainya.Aman lah..bahagia lah..berdamailah..berdamailah..berdamailah...moga subur sifat kasih sayang dan mengasihi sesama kita di dalam diri kita ini...jauhi permusuhan..hidup di dunia lebih bahagia dan bererti tanpa rasa bermusuhan sesama sendiri..pelihara lah hati..pelihara lah jiwa..asuhlah minda..asuhlah akal...elakkan sengketa..Allah bersama kita..Allah perhatikan kita..Allah melindungi kita..