Sabtu, 17 Oktober 2009

Kesukaan ku.....


k
a
Salam. Cewah...tetiba jer....almaklum ah dah lama tak update blog kan...sibuk sikit. Nak habaq mai ni...sejak 2 menjak 3 menjak ni...aku semakin rajin memasak resepi berasaskan manisan. Mood rajin sudah sampai lah. Ni yang aku upload ni pun resepi terkini yang aku cuba. Dah makan 2 slice kek coklat tu dan entah berapa slice puding jagung dengan hiasan anggur tu aku dah rembat.

Tapi, aku juga dalam proses berdiet setelah ber die eat sepanjang bulan syawal ni...heh....jadi, plan diet aku hancur gara-gara 2 jenis makanan kesukaan aku tu.... One more thing...aku amatlah menyukai novel tulisan Faisal Tehrani 'Tunggu Teduh Dulu' ni. Ceritanya memang bagus bangat!Aku siap berangan lagi jadi salah satu watak dalam novel tu. Aku ingat kalau aku berlakon filem pun bagus kot!Aku kalau bab berangan ni nombor 1. Bukankah menjadi seorang pelakon itu perlu mempunyai daya imiginasi dan tahap berangan yang tinggi? Hah semua ciri-ciri tu aku dah ada....tinggal lagi tang rupa paras jer kot!Biasa lah, kat Malaysia ni kalau nak jadi heroin mesti berpotongan menarik, rupa mengancam...tak gitu? Yang aku tak beragak nak watak heroin jer apa kes? Perasan..heh.Ok, enough...dah melalut dah ni.

Wokeh..aku pun dah tak ada apa nak di ceritakan ni..masa untuk layan blog orang lain pulak...chow chin chow....

Tiada ulasan: